Nagrywanie programów tv bez reklam
Lusnia
2004-05-18 17:35:58 UTC
Witam P.T. Grupowiczow!
Poszukuje programu umozliwiajšcego samoczynne pomijanie reklam przy
nagrywaniu programow tv na HD. Odnosze wrazenie, ze istnieje zmowa
milczenia "wielkich tego swiata" na ten temat. Parę lat temu czytalem o
systemie pauzowania nagrywania przy braku logo w obrazie tv, ale
dotyczylo to magnetowidow stacjonarnych, a teraz w sieci nic na ten
temat nie mogę znalezc.
Ktokolwiek wie...

Jerzy S.
bartula
2004-05-18 17:44:05 UTC
Post by Lusnia
[...]
wyciecie reklam z nagrania na hd zajmuje "kilka kliknięć" w Virtual Dub
--
bartula [SDTV Team]

My żywe chcemy do śmierci dożyć...
Lusnia
2004-05-18 18:34:16 UTC
Post by bartula
Post by Lusnia
Poszukuje programu umozliwiajšcego samoczynne pomijanie reklam przy
nagrywaniu programow tv na HD.
wyciecie reklam z nagrania na hd zajmuje "kilka kliknięć" w Virtual Dub
Podkreslam, że chodzi mi o samoczynne pomijanie reklam.
Wycinac recznie moge w dowolnym programie edycyjnym
Mam juz odruchy "psa Pawlowa"- zmieniam kanal, gdy pojawia sie reklama i
najczesciej nie ogladam ciagu dalszego.
Przyznaje, ze Virtual Duba nie znam, bo najczesciej koduje do mpega.
Czy posiada on wtyczke, ktora robi to samoczynnie?

Jerzy S.
Adam CCS
2004-05-18 22:46:07 UTC
Poszukuje programu umozliwiaj¹cego samoczynne pomijanie reklam przy
nagrywaniu programow tv na HD.
wyciecie reklam z nagrania na hd zajmuje "kilka klikniêæ" w Virtual Dub
Podkreslam, ¿e chodzi mi o samoczynne pomijanie reklam.
Wycinac recznie moge w dowolnym programie edycyjnym
Mam juz odruchy "psa Pawlowa"- zmieniam kanal, gdy pojawia sie reklama i
najczesciej nie ogladam ciagu dalszego.
---------------
My¶la³em, ¿e to tylko ja mam tak± przypad³o¶æ
Ale do do meritum - s³ysza³em, ¿e niektóre magnetovidy to maj±
ale nic konkretnego nie znam.
AdamCCS
Aga Bej
2004-05-20 21:13:02 UTC
Post by Adam CCS
[...]
Ponoc niektóre cyfrowe.... ale te maja taka dziwn± wadê ¿e ptrafia same z
siebie nagrywac niektóre ¿eczy :)

--
Ksi±¿ê Stepów, S³oñce Mongolii, Najwiêkszy Chan na Zachód od Koluszek
Aga Bej
Adramelech
2004-05-21 08:17:39 UTC
Myślałem, że to tylko ja mam taką przypadłość
Ale do do meritum - słyszałem, że niektóre magnetovidy to mają
ale nic konkretnego nie znam.
Moje video ma funkcje Skip commercial. Ale polega to na tym że przy już
nagranej kasecie, nadusza się ów przycisk (CM SKIP) i video przewija na
podglądzie o 30sekund;)

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.
Adramelech
2004-05-18 18:00:27 UTC
Post by Lusnia
Witam P.T. Grupowiczow!
Poszukuje programu umozliwiajšcego samoczynne pomijanie reklam przy
nagrywaniu programow tv na HD. Odnosze wrazenie, ze istnieje zmowa
Nie ma.

Pozdrawiam!
Lusnia
2004-05-18 18:37:24 UTC
Post by Adramelech
Post by Lusnia
[...]
-zmowy, czy programu?

pozdrawiam
Jerzy S.
Adramelech
2004-05-19 10:55:35 UTC
Post by Lusnia
Post by Adramelech
Post by Lusnia
[...]
Jedno drugie;)

Pozdrawiam!
Lusnia
2004-05-19 17:35:47 UTC
Post by Adramelech
Post by Lusnia
Post by Adramelech
Post by Lusnia
[...]
Mam nadzieje, ze sie jednak mylisz - przynajmniej a.d.2
Swoja droga czy to nie dziwne, ze istnieje tyle programow antyspamowych,
a nikt na swiecie nie popelnil analogicznego programu dla wideo?

pozdrawiam
Jerzy S.
Rados³aw Kubera
2004-05-19 18:03:53 UTC
Post by Lusnia
Mam nadzieje, ze sie jednak mylisz - przynajmniej a.d.2
Swoja droga czy to nie dziwne, ze istnieje tyle programow antyspamowych,
a nikt na swiecie nie popelnil analogicznego programu dla wideo?
A mi siê obi³o co¶ takiego o uszy. Dzi¶ pamiêtam tylko metodê. Polega³o to
g³ównie na analizie ¶redniego poziomu dŒwiêku - reklamy zawsze puszane s±
g³o¶niej ni¿ film.
Ale tylko tyle z tego pamiêtam.
Pzdr, Radek.
Adramelech
2004-05-21 08:15:21 UTC
Post by Lusnia
Post by Adramelech
[...]
Spiskowa teoria dziejów?;))))
Spam to problem dotykajacy 99.99% użytkowników komputera. A reklamy w filmach
to problem dla hmm... 0.01% użytkowników?
Czy wiesz już czemu nie ma takiech programów?

Pozdrawiam!